یادگاری های من

خرید بک لینک
برای دل خـــودممی نویسم...برای دلتنگــی هایــم ،برای دغدغــه های خـــودم ،برای شانه ای کهتکیه گاهــم نیست!برای دلی کهدلتنگم نیست...برای دستی کهنوازشگـــــر زخـم هایمنیست ...برای خودم می نویســـم ...******************×××××××××××××******************خنده بر لب میزنیم تاکس نداند راز ما ...ورنه این دنیا یادگاری های من ...

ما را در سایت یادگاری های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:04

مى خواهم باشم ؛نه در يك قدمى ات نه حتى در همسايگى ات...مى خواهم مثل يك حس خوب باشم در قلبتکنار همه ى ابديت هايت؛مى خواهم در ذهنت باشم كنار خاطره هايى كه هيچوقت فراموش نمى كنى،كنار همه ى شب هايى كه تا صبح بيدارىمى خواهم گوشه ى ذهنت باشم ، همان گوشه اى كه خاك مى خورد اما هست...مى خواهم يادم با یادگاری های من ...

ما را در سایت یادگاری های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:04

صفحه بندی